Surprise Party!!

Alltså åh, gårkvällen var så jäkla bra! Jag förväntade mig en trerettärsmiddag med 80-talstema, men istället säger Josefin under efterrätten att det om ca tio minuter kommer börja rulla in en massa folk. Blev så överraskad, på ett väldigt positivt sätt. Det kom en hel del folk, alla lika glada och roliga. Hela kvällen var jätterolig, från början till slut. Och det hände så mycket roliga saker hela tiden och jag kommer minnas den här kvällen väldigt länge. Sista gästerna gick hem vid tretiden och då blev det raka vägen till sängen.
 
Vill verkligen tacka alla som kom hit igår och gjorde kvällen så lyckad och rolig. Jag hade jättekul och hoppas definitivt på något liknande nästa år.. haha! Och om någon råkat ta med sig min telefonladdare hem kan ni ju kontakta mig, för jag hittar den nämligen inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback