Torsdagseftermiddag

Kom hem från skolan för ca en timme sedan och nu sitter jag på mitt rum och ska strax ta och försöka läsa i naturkunskap-boken. Dricker te gör jag också. Har tänkt massa ljus i rummet också, tycker det är så himla mysigt. Tända ljus och bra musik är något av det bästa här i världen, haha. Imorgon är det fredag! Ska bli så himla skönt med helg och sovmorgon. Har inget planerat heller så det lär bli en lugn helg med en massa serie och tv-tittande, vilket känns helt okej. Även om jag gillar att ha saker planerade och saker att göra och vara ute och fara hit och dit, så uppskattar jag lugna helger väldigt mycket. Man måste typ varva ner sig lite efter en veckas skolarbete!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback