Miley Cyrus och grillat

Jag har haft ett par riktigt bra senaste dagar, och har därför varit lite frånvarande här. Så tänkte berätta lite om vad jag gjort!
 
I onsdags var jag och Josefin iväg till Oslo för Miley Cyrus konsert! Och konserten var riktigt bra, det måste jag verklien säga, men alltså det var så jäkla varmt inne i arenan att det var svårt (iallafall för mig) att faktskt njuta av konserten. Var till och med tvungen att gå och sätta mig vid väggen för jag trodde jag skulle svimma haha. Men det var som sagt en himla bra konsert! 
 
Igår njöt jag ute i solen i flera timmar och på kvällen kom Lovisa hit och det var grillning på schemat och kvällen avslutades med goda drinkar ute på altanen. Vi spelade musik och dansade (säkert jättefint) ute på gräsmattan. Fin kväll och kom inte i säng förens typ tre på natten haha.
 
Idag började vi dagen med en lång sovmorgon och pizza till frukost (!) och sen under dagen har jag och Lovisa mest tittat på film. Nu har hon åkt hem och jag ska nog gå och lägga mig i sängen för mer filmtittande. Har ingen energi till att göra nåt idag, men så kan det vara ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback