Nosepiercing

Jaha, så vad var det för äventyr jag var ute på igår? Jo, jag var nämligen ute på  ta-hål-i-näsan-äventyr! Har velat ha ett smycke i näsan en längre tid nu så efter lite tjat på mamma och ett himla bra resultat på ett prov så gick mamma till sist med på det.
 
Så, gjorde det ont? Nej, inte alls faktiskt. Jag var inte speciellt nervös innan heller, men hade jag varit det så hade det varit helt i onödan. Det gick så himla fort och kändes mest som ett litet, litet stick. Jag tog hålet med kanyl (aniktspiercings borde alltid tas med kanyl) och det var klart på en minut. Var lite öm runt näsan en timme kanske men nu känner jag inte ens av den. Nu är det bara att hoppas att den läker som den ska! Haha, är så himla nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback