Torsdag och läxor

 Har inga bilder på denhär datorn så ett par höstbilder från förra året får duga!
 
Idag efter att skolan slutade vid tre så följde jag med mamma till Sunne för att köpa en spegel till hallen, haha. Så en spegel rikare är vi nu. När jag kom hem tog jag det lugnt ett bra tag, tog ett bad, plockade lite i rummet och sådär. Men nu är jag än en gång bänkad framför skoldatorn för att få undan alla läxor, för att få en så läxfri helg som möjligt. Jag föreställer mig alltid att allt ska vara så himla svårt, men när jag väl sätter mig där med läxorna framför mig är det inte alls sådär jättesvårt faktiskt. Kanske tur det!
 
Imorgon är det i alla fall äntligen fredag. Efter skolan är det planerad tapas-kväll här hemma, som jag ser fram emot. Lovisa är också hitbjuden så det lär ju inte bli något annat än bra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback