Shopping och fika

Har haft ett par jättehärliga dagar nu senaste och det behövs verkligen med tanke på att skolan snart drar igång. Måste ha lite kul och njuta haha. Så i tisdags tog jag och Lovisa tåget till Karlstad för en heldag med shopping. Köpte lite småsaker som smycken (70% rea på smycken på gina tricot!!), nya höstskor, lite smink och även pennor till skolstarten haha. Dock la jag mest pengar på mat den dagen. Fika, flera koppar kaffe och mat ett par gånger. Skräll mig att slösa bort pengar på mat alltså.
 
Idag har jag varit och fikat med mitt fina tjejgäng. Sagt hejdå till Emilia och Alexandra som flyttar och insåg hur tråkigt det kommer bli utan dom. Hela gruppen kommer i princip splittras då vi ska gå i olika skolor och klasser. Vi får verklligen försöka hålla kontakten tycker jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback