MASCARA

 
 
 
Måste verkligen tipsa om en helt fantastisk mascara-kombo! Det är desssa två mascaror, båda från Maybelline New York. Den ena är dera "Falsies feather look volum' express" och den andra är deras senaste mascara, "The rocket volum' express".
 
När jag köpte den lila blev jag riktigt besviken. Den var alldeles för vattning och blev hur klumpig som helst för mig. Visste inte riktigt vad jag skulle använda den till, så den har bara legat och "skräpat" sedan dess.
Den blå mascaran blev jag drekt förälskad i! Den har precis en sådan borste som jag gillar och formulan är magisk. Kan dra på näst intill hur många lager som helst utan att det blir klumpigt.
 
Dock tycker jag ibland att bara en mascara är för lite (haha) så då brukar jag ta den blå mascaran först och sedan ett lager med den lila. HELT AMAZING. Långa fransar med mycket volym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback